سومین سالگرد وبنویسی

امروز 30 تیر ماه سومین سالگرد وب نویسی و این هفتصد و هفتاد و هفتمین (777)زاده ی وب نویسی هست.

جدای از کیفیت مطالب هرگز فکر نمی کردم دلتنگی ها ،دلناگرانی ها من باعث این تعداد دلنویسی در وبنویسی گردد .

لازم به ذکر است حدود 99 درصد مطالب وبلاگ تولیدی و نطرات ، عقاید و دلنگاری های شخصی من است.

احساس شخصی من این است که دلنوشته ها  از ابتدا تا کنون روند تکاملی را طی کرده است .

بعضی مواقع تصمیم می گرفتم مطالب اولیه و قدیمی را پاک کنم ولی بعنوان بخشی از یک روند آنها را حفظ کردم.

از همه ی دوستانی که به وبنویسی سرزدند چه آنانکه ردی به یادگار گذاشتند و چه آنان که با نگهی و بی نظری از ما گذشتند سپاسگزارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرا 1393/04/30 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام ،عرض تبریک
پاینده باشی وبنویسی

ممنون

راضیه 1393/04/30 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
وبلاگ پر باریست و چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
با آرزوی موفقیت روز افزون.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد