شرع و دین با من

 

جواب شرع و دین با من

مرا یک بوسه  مهمان کن جواب  شرع و  دین  با  من  

به عشق خویش  اذعان کن حرام شرع و دین  با من 

اگر    داروغه ای    آمد   ز    شرعیات    می پرسید 

به حکم عقل کتمان  کن گناه  شرع  و  دین  با  من  


مرا یک  بوسه مهمان کن  جواب شرع و  دین با من 

به عشق خویش اذعان کن طناب شرع و دین با من 

اگر    داروغه ای   آمد   ز    شرعیات   می پرسید 

به  حکم عقل  کتمان کن  نقاب  شرع و دین با من


"محمود مسعودی(ساده)"

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed 1392/10/20 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام دوست عزیزم
وبلاگت با حاله و پر محتواست
دمت گرم خسته نباشی
مایلی تبادل لینک کنیم و هرزگاهی به هم سر بزنیم
اگر مایلی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن و خبر بده لینکت کنم
دمت گرم
منتظرم

عنوان : کتاب و کتابخوانی
آدرس :http://saeedabolghazi.mihanblog.com/

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد