آیا پرشین بلاگ هک شده است؟

از جمعه بعد از ظهر یکدفعه سرویس دهی سایت پرشین بلاگ قطع شد و صفحه زیر برای سایت اصلی و وبلاگ های پرشین بلاگ بالا  می آید . آیا واقعا این سایت با این همه کاربر ی که در آن وبلاگ دارند هک شده است . امیدواریم موضوع جدیی نباشد و پرشین بلاگ که سابقه این نوع اقدامات را دارد هر چه زودتر مشکل را حل کند؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمسترانگ 1392/03/05 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام مهندس،
اولاً بگم که من اکثراً نوشته های شما رو دنبال می کنم و باید بگم واقعاً زیبا و دلنشین هستن، تازگی هم که سبک نوشته ها رو به شعر نو تغییر دادین که باعث تنوعه.
اما درباره این صفحه که عکسشو گذاشتین باید بگم که این صفحه مربوط به مرورگر فایرفاکسه و حاوی این هشداره که سایتی که کاربر میخواد بازدید کنه حاوی مطالب و اسکریپت هایی هست که معمولاً در سایتهایی با هدف حمله هکری به کامپیوتر کاربرها مورد استفاده قرار می گیره. دلیلش هم اینه که برخی وبلاگ نویسان (یا وبلاگ نویس نماها) ایرانی تو طراحی صفحات وبلاگشون از کدهایی استفاده می کنن که ایمنی پایینی نسبت به اطلاعات کاربر داره و این باعث میشه فایرفاکس اتوماتیک وار کل سایت رو در لیست سیاه خودش قرار بده. البته ناگفته پیداست که با کلیک بر روی گزینه کوچک پایین سمت راست پنجره (Ignore This Warning) شرایط به حالت عادی و شما به وبلاگ مورد نظرتون هدایت خواهید شد.
موفق باشی مهندس، به امید دیدار دوباره

سپاس از اطلاعات کافی و وافی شما در مورد این صفحه جالبه بگم که این اخطار فقط در مورد خود وبلاگ ها نبود و برای صفحه مدیریت ÷رشین بلاگ هم نمایش داده می شد.
ممنون از اینکه سرمی زنید و سپاس از اینکه دلنوشته های مرا می خوانید من فقط می نویسم همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد