زر و زور و تزویر بر ضد خلیج همیشه فارس

 الخلیج الفارسی

این داستان خلیج همیشه فارس ما هم از اون داستان هاست . تاریخ می گه خلیج فارسه سازمان ملل سند منتشر می کنه می گه فارسه از روز روشن تره که خلیج فارس فارس بوده و خواهد بود، ولی گوگل  و بینگ اسمش رو از نقشه ها شون حذف می کنند . البته گوگل ارث از خیلی وقت قبل  یک طرف نوشته  خلیج فارس اونطرف دیگه خلیج ع... تا یک کم عادت کنیم بعد هم از توی گوگل مپ کلا بر داشت دو روز دیگه هم اسم جعلی را می گذاره اونجا و این داستان هم به همین جا ختم نمی شه و ادامه پیدا می کنه سایت های دیگه نقشه های دیگه شبکه های رادیو و تلویزیونی دیگه اونوقت می بینی ظرف یک دوره زمانی در حالیکه تاریخ ، سابقه  همه چیز میگه خلیج فارسه ولی تموم دنیا به اسم خلیج ع. می شناسدش. 

  

persian golf

ولی چرا اعراب به خودشون اجازه دادند اینکار رو بکنند و چرا موفقیت هایی داشتند. به عقیده من اشکال از خودمونه ما هی دور خودمون می چرخیم و اسم خیابون و مدرسه به نام خلیج فارس می کنیم . هر چند وقتی تو رادیو و تلویزیون یک موج راه می اندازیم و بعد فراموش می کنیم . اونا چکار می کنند اونا از یک طرف پول دارند و پول خرج می کنند از طرف دیگه با تمام دنیا بده بستون دارند و راضی شون می کنند بازهم هر دو اینها کارایی نداره اگه خودمون آگاهانه عمل کنیم . ولی مشکل اونجا پیش میاد که ما با تمام اونایی که توی تعیین روابط دنیا تاثیر گذارند مشکل داریم . یک تعداد که دشمن ما هستند نه تنها همکاری می کنند که هر گونه کار دیگه هم  می کنند . یک تعداد هم که دشمن نیستند دنبال منافع خودشون هستند اگه بده بستون خوبی نداشته باشیم اون کاری که باید بکنند نمی کنند. یک سری هم که خنثی هستند بود و نبودشون فرقی نمی کنه . 

خلیج فارس  

خلاصه اعراب از زر و زور تزویر برای این قضیه استفاده می کنند و ما خود با رفتارمون به این تغییرات کمک می کنیم .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
راضیه 1391/10/22 ساعت 01:37 ب.ظ

مسأله بسیار ناراحت کننده ای است که به خود اجازه می دهند نام یک مکان تاریخی را که قرن هاست بدین نام است قابل تغییر بدانند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد