شب یلدا شب دلتنگی های منه

شب یلدا شب دلتنگی های منه  

شب یلدا همه دور هم جمع می شوند گل می گویند و گل می شنوند و من برعکس تک و تنها هستم .

شب چله به یاد یار باشم       به یاد آن مه ده چار باشم

        اگر یار عزیز مو نیایه           تموم شب مو در افکار باشم 

  

شب یلدا شد و یارم نیومد      دلم و دلدار و غمخوارم نیومد

خدایا با که گویم شو درازه    سحر شد مونس و یارم نیومد

نظرات 1 + ارسال نظر
رستگار 1390/10/28 ساعت 03:00 ب.ظ http://barnamefarsi.ir

سلام. به چه حقی روز تولد من دلت می گیره؟!!! البته راست می گی دل منم می گیره! راستی اگه آمار بازدید می خوای باید توی سایت های مهم نظرات خوب بگذاری و آدرست رو هم وارد کنی یا در انجمن ها فعالیت کنی ... من فقط از راه نظر کذاشتن توی کمتر از یک ماه 100 نفر برای وبگذر و 1000 نفر در بلاگ اسکای ثبت کردم. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد