بازداشت۶ساعته برای اینکه پررو شده اید

در حال اجرای یک پروژه بودیم که می شد گفت یک پروژه ملی بودو باید کابل های ما از محلی عبور می کرد که می گفتند محدوده ای نظامی است . اگر کابل ها عبور نمی کرد حسابی به اطلاعات برداشتی صدمه وارد می شد . کار های اولیه را انجام دادیم ولی به ما اخطار کردند که به منطقه نزدیک نشویم . پرسیدیم به ما بگویید از کجا نزدیک تر نیایم جوابی نداند . از طریق سیستم اداری مجوز گرفتیم ولی مسئولین محلی باز هم اجازه ندادند .  

روز های آخری بود که باید وضعیت این محدوده نهایی می شد .پیمانکار از من پرسید چکنیم فکری کردم و دیدم از طرفی به ما نمی گویند تا کجا کار کنیم برای ما هم هر چند متری نزدیک تر می شدیم اهمیت داشت گفتم افراد در نزدیک محدوده منتظر باشند تا من یک نفر را بفرستم شاید این بار جواب واضحی بدهند . افراد وقتی وارد منطقه می گردند انگار در محدوده ای قرار می گیرند که توسط افراد بازداشت می گردند و گفته می شود باید مسئول شما بیاید . مجبور شدم برای آزادی دو نفر بازداشتی به منطقه بروم در حال گفتگو و قدم زدن با مسئول مربوطه بودم که از فنس وارد محدوده آنها شدیم هنوز فکر می کردم قرار است برویم و داخل اتاق با هم صحبت کنیم که گفت شما خیلی پررو شده اید آهای سرباز چشم های این را ببند. مجال حرف زدن نیافتم که داخل یک انباری 2 در 2 با کلی خرت و پرت و آشغال بودم .  

خلاصه بعد از کلی تلفن و بحث در بیرون از محدوده و تبادل پیام بین مسئولین عالی رتبه در تهران ساعت 5 بعد از ظهر بعد از 6 ساعت آزاد شدیم. البته بنده خدا بعد آزادی کلی عذرخواهی کرد . ولی باز هم نگفت کجا کار کنیم و کجا نکنیم وحتی با حذف بخش مهمی از کار روز بعد دوباره کابل های ما رو بریدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد