غروب جمعه دلگیره

غروب جمعه دلگیره نمی دونم شما هم اینجوری هستید یا نه ولی من همیشه غروب جمعه دلم می گیره فرقی نمی کنه تنها باشم یا با کسی فقط وقتی تنها هستم بیشتر.  کافیه بفهمم که غروب جمعه هستش گاهی هم از بس دلم می گیره شاید بغضش بترکه و اشکش در بیاد.  

 

هنوزم جمعه دلگیــــــــــــــره       غروباش خیلی حالگیـــــــــــــره 

   

  غروب جمعه دلگیره

کاش هفته اصلا جمعه نداشت 

                       یا اگه داشت غروب نداشت      

                                                  یا غروباش دلگیر نبود  

                                                               یا که دل من گیر نبود        

                                                  یا دلگیریش پاگیر نبود       

                           یا پای من توش گیر نبود     

یا که تو این هیرو و بیر نبود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد