بانک تجارت بانک فردا

بانک ها هر کدام برای خود شعاری برگزیده اند یکی بانک شما یکی بانک همه و الی آخر  مدت ها بود که من به معنی و مفهوم اینها فکر می کردم . که ناگاه پیامکی آمد و اعلام کرد که از حساب من در بانک تجارت مبلغی برداشت شده . گفتم ای بابا اینچا که من هستم اصلا بانکی نیست که من بخواهم برداشتی داشته باشم .سریع دست به جیبم بردم گفتم نکنه کارتم به سرقت رفته دیدم هست. گفتم نکنه چک کشیدم یادم اومد من اصلا دسته چک ندارم. دویدم رفتم تا شعبه بانکی پیدا کردم و گفتم آقا این نوشته از حساب من پول برداشت شده ولی من برداشت نکردم شما را خدا کی از حساب کارمندی لاغر من برداشت کرده . رئیس روی میزش تکانی خورد و گفت دیروز از حساب تان پول برداشت نکرده اید فکری کردم دیدم آره مجبور شدم در بقالی سر کوچه برای خریدهای عیال از کارت بانک استفاده کنم. گفتم آره آره رئیس بادی به غبغب انداخت و گفت خوبه همونه دیگه مرد حسابی. گفتم اونکه دیروز بود چرا حالا اومده . گفت عزیز من مگه نمی دونی ما بانک فرداییم . شعار ما هست بانک تجارت بانک فردا ما اصلا امروز برای ما مهم نیست ما همیشه برای اینکه طرف فراموش نکنه که دیروز چکا کرده پیامک را روز بعد می فرستیم تا هم تنوعی باشد و هم تنبهی.  

به آقای رئیس گفتم واقعا از این همه احساس مسئولیت بانک شما لذت بردم تازه من فهمیدم چرا شعار شما بانک تجارت بانک فردا است می باشد.  

خوشحال از اینکه یکی دیگر از رموز بانکی را کشف کردم رفتم تا شاید بتونم رموز دیگه را کشف کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرا 1392/04/09 ساعت 03:33 ب.ظ

چقدر جالب اون شعار واین پیامک که فردا میاد...جالب بود خاطره تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد