و او هنوز می خندد

یادمه زمانی که تو مدرسه معلم چیزی می پرسید و جواب را نمی دانستیم سعی می کردیم علی رغم ترس و نگرانی  لبخندی به معلم تحویل دهیم تا بلکه این لبخند باعث گریز از تنبیه معلم بشود. 

 حالا حکایت رئیس فدراسیون فوتبال ما و گند های فوتبالی شده . گند هایی که انگار چیزی عادی شده و اتفاق خاصی نمی افته . یک روز باشگاه استقلال فکر می کنه خونه خاله است و با توجیهاتی بچگانه اسامی بازیکنانشو نمی فرسته اونا هم می گن خوب فرصت تموم شده و شما ...  روزی دیگه آقایان بخاطر یک اشتباه ساده در مورد تیم ملی امید باعث می شن تیم در مقابل عراق بازنده اعلام بشه و امید ۲۰ ساله ملتی بر باد بره . حالا هم که آقایان بخاطر یک اشتباه بچه گانه و گذاشتن یک بازیکن دو اخطاره در ترکیب تیم سپاهان تیم را بازنده می کنند تا برای اولین بار یک تیم علی رغم اینکه هر دو بازی خود را در بازی رفت و برگشت برده بازنده بشه و موارد ریز و درشت دیگر.   

و او هنوز می خندد شاید چند روزی گم بشه ولی خنده از لباش کنار نمی ره . فکر کنم از عمق جانش به این موضوع اعتقاد داره که خنده بر هر درد بی درمان دواست. اینم نعمتی که خدا داده و  ایشان هم  راضی باشن یا نباشن به ملت تزریق می کنه امیدوارم در محل تزریق اشتباه نکنه حداقل. 

و او هنوز می خندد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد