زیراب زنی

تا توانی کم بزن زیراب کس  گر زدی جانا بزن تا ته بزن    

حتما میگید یعنی چی 

ادارات و کارهای ما پره از فعالیت های زیراب زنان عزیز و مبارز که لحظه ای از فعالیت باز نمی مانند. 

همه ما شده در مواردی به عمد یا سهو لازم بوده یا نبوده  مفید بوده یا نبوده حقش بوده یا نبوده زیراب کسی رو زده باشیم  مثلا من یک دفعه در مورد یک پروژه کلی حرف زدم ولی بعد فهمیدم داشتم زیراب یکی از همکاران را می زدم من قصدی نداشتم هدفم تشریح شرایط بود ولی به هر صورت همه گفتند زیراب مهران را زدی وقتی خودم هم فکر کردم دیدم می تواند درست باشد. اگر چه من به شوخی گذراندمش ولی زیرآب بود شاخ و دم نداشت که. 

اما چرا می گم تا ته بزن. توی یکی از پروژه ها دوستی بود هر روز می آمد و زیر آب یک نفر دیگررا می زد و از آنجا که من قدرتی داشتم می خواست من اخراجش کنم ولی خوب تاثیری نداشت تا اینکه جند روز بعد یکی زیرآب اخودش را از کانال قویتری زد و کله پا شد.  

یکی از دوستانم می گه  در محیط کار ما شخصی هستکه بسیار سخت کوش و در کار جدی است کار کردنش نمونه است ولی یک اشکال کوچولو داره (البته بعضی ها هم معتقدند خیلی بزرگه)اونم اینکه استاد زیر آب زنیه جه به عمد جه به غیر عمد چه مفید چه غیر مفید چه حقش باشه چه نباشه. البته ایشون هیچ قصدی نداره اقتضای طبیعتش این است .می گفت  این جور افراد جند ویژگی دارند که بیشتر از همه خودشان را آزار می دهند اول اینکه همیشه ذهن شان درگیر است و بد بین هستند چون همیشه برای افراد مختلف ایراد می تراشند و دنبال فرصتی برای زیراب زدن هستند.بسیار خود خور هستند وخود و اطرافیان را اذیت می کنند. دوم اینکه وقتی پیش احمد و محمود زیراب می زنند فکر نمی کنند شاید به دلیلی این به اون بگه بنابراین خیلی راحتند فقط می گویند به فلانی نگی ها اینها امروز زیراب فلانی را پیش تو می زنند و فردا زیراب تو را پیش نفر دیگه ای .

سوم اینکه علی رغم ویژگی های مثبتی که همه ما شاید داشته باشیم و ایشان هم دارد این افراد دروغگو هستند چون به هر صورت یکی پیدا میشه میگه تو فلان جا این حرفو در مورد من زدی و وی هم مجبور است به انواع موارد متوسل شود تا از خود رفع اتهام کند و جالب است که همین وسط مجبور می شود زیرآب شخص دیگری را هم بزندو میگه نگی ها و حواسش نیست که دارد زیرآب زنیش را تایید می کند. از نکات منفی این دوست ما اینه که تنها با یک جمله شنیده اعتماد می کنه و با اطمینان موضوع را برا همه میگه فلانی اینکارو کرده و آبروی افراد را می برد. که در اغلب موارد یا دروغ است یا بسیار رقیق تر از آنچه که نقل می شود است. 

خلاصه آقا مواظب زیرآب زنان و زیرآب زنی و زیرآب خوری خودتان باشید. البته دوستم تاکید می کرد که بعضی ها مثل دوستش علیرغم اینکه همه به زیرآب زنی می شناسنش ولی کوتاه نمی یاد که نمی یاد چون  

 زیراب زنی ایشان نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرا 1392/03/29 ساعت 03:29 ب.ظ

این همون حسودیه ، خانم وآقا هم نداره در وجود همه هست

فرا 1392/03/29 ساعت 03:33 ب.ظ

اینم می خواستم بگم که یکی بیشتر یکی کمتر حسودی می کنه،یکی نشون میده دیگری نشون نمیده، زیراب زنی هم ریشه در همین داره ،آدم حسود همیشه زندانی خودش است.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد