20 ملیون تومان به کی می رسه

سال 80 بود که حادثه هوایی مسیر تهران خرم آباد روی داد و در برخورد با کوه تعدادی زیادی از هموطنان جانشان را از دست دادند. چند روز بعد از این حادثه من پروازی در مسیر بوشهر داشتم . هوا بسیار نامناسب بود و چشم همه از حادثه چند روز قبل خرم آباد حسابی ترسیده بود. به دلیل بدی هوا هواپیما تکان های بسیار شدیدی داشت بطور که جیغ و سرو صدای همه بویژه خانم ها بلند شده بود. به جرات می توانم بگویم همه ترسیده بودند و محکم نشسته بودند. من در حال خواندن روزنامه بودم روزنامه را به پشت صندلی جلویی چسبانده بودم و مشغول خواندن بودم. با شروع این تکان های شدید دستانم خشک شده بود و روزنامه همانطور ثابت مانده بود و چشم هایم حرکت نمی کرد که بتوانم بخوانم، حتی قدرت پایین آوردن روزنامه را هم نداشتم و خشک شده بودم. در همین حین ناگهان چشمم به یک تیتر افتاد که نوشته بود به ازای هر کدام از جانباختگان حادثه خرم آباد 20 ملیون تومان به  بازماندگان پرداخت می گردد . در آن شرایط سخت خنده ای ناخودآگاه بر لبانم نشست که این 20 ملیون ما داره به کی می رسه . بعد از این خنده زور زورکی هوا بهتر شد و تکان های هواپیما کم کم تموم شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد