فکر کن توی چند روز دهنت از دندون خالی بشه

این روز ها دلم تنگه و کلافه هستم  

حدود دوهفته پیش بابام مریض شد بردمش پیش دکتر عمومی گفت هیچی نیست موضوع عصبی و روانییه بردیم دکتر اعصاب و روان اول که کلی ترسید سی تی اسکن گفت بگبرید اینجوری کنید و اونجوری کنید موبایلش هم داد که اگرلازم شد تماس بگیریم. بنده خدا نگران سکته یا آسیب مغزی بود. روز بعد که سی تی اسکن را بردیم و معلوم شد هیچی مشکلی نیست برای هر جای بابام که درد می کرد یک دارو داد. آخرشم گفت یه سری هم به دکتر قلب بزنید. رفتیم پیش دکتر قلب گفت باید اکو بگیریم .رفت که اکو بگیره هم دستگاه روشن شد گفت آررررررره مشکل اینجاست دریچه قلب دچار نارسایی بود و خون پس می زد و همین باعث کمبود اکسیژن و نفس تنگی می شد بعد هم گفت باید برای آنژیوگرافی اقدام کنید . بگذریم رفتیم مشهد پیش دکتر  باتجربه تری  اونجا آنژیو گرفتیم . یک مشکل اضافه شد یک رگ هم گیر دارد همه اینها یکطرف   دکتر جراح گفت چون بعد از گذاشتن دریچه مصنوعی باید قرص وارفارین (ضد انعقاد خون) مصرف کنند تمام دندان هایی که احتمال عفونت دارد باید کشیده شود که بعدا با توجه به مصرف این قرص نیاز به کشیدن یا ترمیم دندان نباشد . بنده خدا هم تو این سن و سال همه دندوناش مشکل داشت خلاصه توی چند روز ۱۰ دندون رو کشیدیم یکی رو پرکردیم دو تا هم ترمیم . دلم خیلی براش می سوزه فکر کن توی چند روز دهنت از دندون خالی بشه ولی چه می شه کرد زندگی همینه برای یک هدف مهمتر باید از چیزهای مهم گذشت . 

دلم خیلی تنگه وفقط هم می تونم اینجا و با وب نویسی درد دل کنم چون بیرون  و پیش بقیه باید خیلی قوی باشم. خوبه این وب نویسی هست وگرنه دلم می ترکید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد